Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zašto su svi ignorisali otkrića Jasušija Akašija

Komentari (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 06 novembar 2011 15:58
Ultravisitor
Zasto se cuti na ''srpskoj'' strani u ''Aferi Akashi'', naveo bih jedan od razloga propustenog u kratkoj analizi g. Kecmanovica. Radi se o krizi identiteta takozvanih Srba i njihovih predstavnika. Kriza je posledica takozvanog samoupravno-socijalistickog perioda u kojem su takozvani Srbi izgradili svoj nepostojeci identitet. Znamo koliko su neki bili komformisticki konforni u tom sistemu. Istovremeno su unistavanai ostaci kulturnog nasledja i promocija zapadnih vrednosti. Te vrednosti nisu promovisane direktno, ali posto takozvani samoupravni sistem nije bio u stanju da ponudi sliku i ton blagostanja koje je ''treslo'' narode SFRJ, on je ponudio sliku i ton iz Holivuda i evropskih zarista americkog neokolonijalizma. Danas imamo gubitak identiteta, ne samo na prostoru cele Evrope, nego globalno. Srbi su mali narod, a to prza izvanrednu mogucnost sarlatanima da isplivaju na povrsinu, za male pare i za pokoju fotografiju sa guruima Novog svetskog poretka. Srba vise nema!
Preporuke:
45
3
2 nedelja, 06 novembar 2011 17:44
MR
Akademik s kim ste razgovarali je bio 100% u pravu. Pratio sam razvoj događaja u inostranstvu još od 1960. godine. Stalno se je provlačila nit u štampi da su Srbi glavni komunisti i prepreka promenama u Jugoslaviji. 1965. sam čak video da se na časovima istorije sveta u srednjoj školi u Americi čak predaje da je Srbin bio krivac za početak Prvog svetskog rata. Najpre me je zbunila hajka na Srbe u zapadnim medijima, a onda se polako pokazalo da su centri moći napravili plan za Balkan i da su Srbi bili glavna prepreka u njegovom sprovođenju, tj. razbijanju Jugoslavije. To se naročito moglo dobro videti na sastanku u Hagu gde je jugoslovenskoj vladi predat Banditerov papir, tj. ultimatum da se država rasparča. Sve što se posle toga dešavalo bilo je rezultat SPROVOĐENjA tog plana u delo. Pranje mozgova i satanizacija Srba je bilo sredstvo da se taj plan što efikasnije sprovede. Jer kad čoveku oduzmeš ljudske vrednosti, onda možeš bez griže savesti sve uraditi sa njim, čak i fizički uništiti.
Preporuke:
77
3
3 nedelja, 06 novembar 2011 18:32
el ninjo
možda neko i sruši imperiju,ali je ovi iz Volstrita sigurno neće srušiti
Preporuke:
48
2
4 nedelja, 06 novembar 2011 19:14
gavrilo
Sam Pavelic je tridesetih godina govorio da Hrvatska ne moze postojati bez Bosne. Proslo je prvo poluvreme. Avnojevska je Hrvatska ociscena u dva akta. Prvi 41-45, drugi 91-95. U medjuvremenu (koje ce trajati decenijama) valja drzati pravoslavne i muslimane u stalnoj mrznji(proizvod dva broja koji imaju stalni zbir je najveci kada su jednaki)jer bi bilo opasno da zive mirno jedni pored drugih. Kada se steknu uslovi igrace se drugo poluvreme, ono sto nismo videli od 45 pa na dalje jer Sile osovine nisu pobedile i konacno ce biti formirana Hrvatska. Bice to jos jedan zlocin. Eto zasto nalazi Jasusija Akasija kao i mnogi drugi nece dobiti odgovarajuci znacaj.
Preporuke:
42
2
5 nedelja, 06 novembar 2011 19:24
Peter RV
Gospodin Jakusi je htjeo nesto da kaze, a da u isto vrijeme, sacuva i svoju poziciju. Da je stvarno htjeo da ga se cuje, on je mogao da napravi galamu oko toga dajuci demonstrativno ostavku na svoj polozaj. Ocigledno je, da nije smatrao da je situacija toliko dramaticna da bi on ista licno zrtvovao- da se ona ispravi.
Nikakve zahvalnosti za njegovu, vrlo naknadnu pamet ili izvinjenje.
Preporuke:
37
6
6 nedelja, 06 novembar 2011 20:04
Kurjak
Niste razumeli pitanje Kecmanovića.Pita - zašto srbi ne koriste fakte i činjenice koje iznose verodostvojini živi ljudi, kojima se mora verovati jer su očevici.?ašto, Tadiću?Vi dozvoljavate da nas gazee, ucenjuju, ubijaju i sakate, vade organe, predajete heroje koji su sačuvali narod, nazivate srbe zlikovcima, teroristima, svakim zlim imenima.Gori ste od Haškog tribunala.Gori ste od Madlen Olbrajt i Solane.Ko će za vas da glasa naklon ćutanja na velike istine Akašije i Kecmanovićevo pitanja - Zašto?Ajde, još nije kasno da tražite ponavljanje postupaka, kad je bal nek je bal.Smete li da govorite ili ste umukli?Recite zašto.Recite bar da Akaši laže, to smete, takav nalog ste dobili, ali čekate da prođe malo vremena, da se Akašijevo upozorenje malo ohladi.
Preporuke:
66
3
7 nedelja, 06 novembar 2011 21:47
Zoran Đorđević
Nadam se da će branioci generala Mladića iskoristiti reči gospodina Akašija. Za Srbe je od životne važnosti da se raskrinka mit o Srebrenici, kao i da se utvrdi odgovornost za Markale.
Tadić i njegovi to neće, zato što je sve to još uvek u funkciji okrivljavanja Miloševića za sve loše što se desilo Srbima.
Preporuke:
45
2
8 nedelja, 06 novembar 2011 22:49
Rado
Nenade, ćerka tog akademika, koga i ja znam i sa kojim sam na temu razbijaja SFRJ razgovarao u jednoj dalekoistočnoj zemlji, je živa i ako hoće mogla bi dosta toga da kaže. Stalno je pratila svog oca koji je bio u poznim godinama i bolešljiv i uveren sam da mnogo toga zna što je znao i njen otac.
Preporuke:
29
2
9 nedelja, 06 novembar 2011 23:23
Kozak
Slazem se sa N.K. urušavanje treba početi iz samog centra a to je Beograd i SANU , kreator svog zla na Balkanu.
Preporuke:
9
44
10 nedelja, 06 novembar 2011 23:25
Katerina
Zahvaljujući Miloševiću, Šešelju, Akašiju i drugim pravdoljubivim strancima Haški tribunal više nema čime da se bavi.
Doduše, postavljeni zadatak je izvršio privremeno, ali istorija treba da zabeleši veliku sramotu celog sveta oko konstruisanja laži zarad lažnih udobstava Imperije.
Naši Ljajići, Vukčevići, Tadići i ostala bratija koja je isporučila sve naše branioce biće zabeleženi u istoriji.
Na njima je velika sramota, zaslužili su je.
Ako se sramotom hbvale i ponose, neka im bude.
Istina, pravda,poštenje,čojstvo, junaštvo - se ne mažu na hleb i ne sipaju u traktor.
Njihova pamet se sipa i prosita zajedno sa njihovom sramotom pred Bogom i narodom.
Preporuke:
29
3
11 nedelja, 06 novembar 2011 23:34
boze pomozi
Nisu s samo desile Markale u 3,5 godine okupiranom Sarajevu. Srbi su granatama i snajperima ubili 10000 neduzne djece. Za tolike zlocine nema opravdanja. Opravdavato zlocin jeste isto sto i biti zlocinac.
Preporuke:
8
72
12 ponedeljak, 07 novembar 2011 00:40
Sarajlija
Bravo profesore!
Preporuke:
22
3
13 ponedeljak, 07 novembar 2011 05:09
marko martinovic
akasi mozda opravdava napad ali sta tacno opravdava ubijanje hiljada decaka i muskaraca po zauzecu srebrenice? i kakve veze imaju markale sa godinama provedenim pod snajperskom i artiljerijskom vatrom sa vrs polozaja? i pride, nisam ja kao srbin odgovoran za taj greh, nego oni koji su tu politiku podrzavali. sve ostalo je transfer odgovornosti, ja vala sam bio i ostao protiv. a ko je bio za neka se stidi.
Preporuke:
5
30
14 ponedeljak, 07 novembar 2011 07:13
allah ford @ bože pomozi
Evo prozva me čovek, pa rekoh da probam da pomognem.
Blago rečeno sinko lažeš ko, eto recimo Dinkić.
Ne znam gde si bio 1992-1995 ali ja koji bih u Sarajevu videh drukčiju istinu. Čak i moju zgradu "branioci" pogodiše granatom i "Vase Miskina".
Struju, vodu i još koješta nisu "zatvarli" Srbi nego pitaj malog Izetbegovića koji tada beše na čelu udruženja Ratnih vojnih invalida čija ideja to beše.
Nego zapita li se ikad što su Srbi sa Grbavice gađali nebodere u Omera Maslića uluci i spalili "Elektro-privredu".
Tviji snajperisti pucali su koliko po Grbavici toliko i po "benjenom" Sarajevu.
Preporuke:
32
4
15 ponedeljak, 07 novembar 2011 08:55
Dejan
@boze pomozi
A Muslimani ili Bosnjaci sta su oni radili,niz logora za Srbe koja je imala svaka jedinica muslimanske vojske u Sarajevu,nema li vece sramote staviti Sud za ratne zlocine BiH u kasarni VIktor Bubanj gde je bio logor za Srbe?Sta bese sa Silosom,ko je tamo zatvaran i mucen?Kazani,sta je tamo bilo?Posto ste konstotovali stanje za Srbe i optuzili ih,odgovorite na pitanja koja sam postavio?
Preporuke:
31
4
16 ponedeljak, 07 novembar 2011 09:40
Dragan
Gdje li ti dobi podatke o 10000 ubijene djece u Sarajevu? Izgleda od istih onih koji napravise slucaj Markala i Srebrenice.Znaci isti sistem. Pricaj lazi pa ako prodju, prodju.
Preporuke:
32
3
17 ponedeljak, 07 novembar 2011 13:41
Fuj
Po vama su bosnjaci sami sebe opkolili, sami sebe granatirani, sami sebe ubijali, sami stavili barikade, sami pobili svoje civile i sami ubijali svoju djecu. A gdje vas vode te lazi? Lazi proizvode nove lazi, koje proizvode nove lazi itd. U svijetu ste vec poznati po svojim lazima, i niko vam nista ne vjeruje a vi nastavlajte i dalje lagati. Svi koji opravdavaju zlocine i jos lazu su jos veci zlocinci nasparm cijelog svijeta i naspram svoje djece koja ce zivejeti u lazima. Svoje zlocine prabacujete na ledja vase djece jer ste nesposobni da se izborite sa njima vec lazete. Fuj.
Preporuke:
5
33
18 ponedeljak, 07 novembar 2011 14:11
Sarajlija
Ja sam bio dete za vreme rata. U srpskom delu grada. Mene je u više navrata pokušao da ubije snajperista gađajući sa porodilišta u kom sam rođen. Nisam sam na sebe pucao! Moj stric je kao civil zarobljen i mučen u logoru Viktor Bubanj, samo zato što je Srbin. Nije mučio samog sebe! Hoće li neko od ovih dušebrižnika ovde stati u moju zaštitu? I svi koji ćute o tome staju na stranu tih zločinaca. Priča o tome da svako treba da gleda prvo u svoju avliju ne stoji, jer svi drugi gledaju samo u našu, a mi, samo im pomažemo u tome. Dakle, niko ne brine o stradalim Srbima u Sarajevu. A vi koje pominjete decu na koju je pucano u Sarajevu, obratite se svom muslimanskom rukovodstvu koje nije dozvoljavalo da ta deca napuste grad i odu na neku sigurniju lokaciju. Nije ih sprečavalo da koriste civilne objekte sa kojih su dejstvovali i onda se čude što se ti objekti smatraju legitimnom metom. Konačno, Srbi su odgovarali za sve što se dogodilo oko Sarajeva. Kada ćete vi odgovarati za zločine u gradu?
Preporuke:
36
3
19 ponedeljak, 07 novembar 2011 18:23
Vojvoda Vojislav
@Fuj

A gde Vas vode laži o "srpskim lažima"?
Gde Vas vode laži kojima prikrivate,umanjujete ili opravdavate muslimanske zločine počinjene nad Srbima?
Gde Vas vode laži kojima preuveličavate broj sopstvenih, a umanjujete broj srpskih žrtava?

Svoje zlocine prabacujete na ledja vase djece jer ste nesposobni da se izborite sa njima vec lazete.

Naša deca neće imati ništa na "leđima",jer su Srbi poslali sve optužene u Hag.Gde su muslimanski?
A da,oni su "žrtve",ali žrtve samoobmane...

FUJ,ali zaista.
Preporuke:
24
4
20 ponedeljak, 07 novembar 2011 20:02
Fuj
@ChVojvodaDa je sve Haag rijesio ne biste stalno pisali po novinama o zlocinima, trzeci iluzorna opravdanja.RBiH je bila suverena drzva n a koju je Srbija izvrsila agresiju. A sad se izvlacite lazima, samo naprijed. Srbija ko Nokia.
Preporuke:
4
25
21 ponedeljak, 07 novembar 2011 21:15
Vojvoda Vojislav
@Fuj Srbija nije izvršila agresiju,jer nije ni učestvovala u ratu,koji je bio građanski.Vodio se imeđu građana srpske,muslimanske i hrvatske nacionalnosti,gde su građani muslimanske nacionalnosti hteli da stvore islamsku republiku uređenu po šerijatu,što znači da za hrišćane tu mesta nema,tj.bilo bi da je podržana opcija sa Fikretom Abdićem,kome Alija nije ustupio vlast,pod izgovorom vanrednog stanja. Idejni tvorac DŽamahirije-Alija Izetbegović je odgovoran za brojne zločine nad Srbima 90`,jer je imao kontrolu nad mudžahedinima,zelenim beretkama,ARBIH itd.Milošević je Muslimanima nudio da BiH ostane u Jugoslaviji,sa predsednikom i načelnikom Vojske BiH Muslimanom.Kad su već Hrvati hteli da pripoje Herceg-Bosnu Hrvatskoj,Muslimani da stvore džamahiriju,logično je da za Srbe tu mesta nema.Ili vi svi imate pravo da se otcepite,a Srbi nemaju?Srbija do Tokija,a od Tokija do Milvokija,kaže moja Nokia!!!
Preporuke:
18
2
22 utorak, 08 novembar 2011 01:21
Fuj2
@za ovog iznad
Lako je naparviti bajku od svega. da je bio Fikret predsjednik predsjednistva RBiH onda bi on bio kriv za srpska zlodjela u BiH, a da je umjesto Fikreta bio Zaim onda bi on bio kriv njegovi mudzahedini ili lopovi itd... Da li ces ikada odrasti?Prema srpskoj istoriji u kosovskoj bitci su pobedili srbi i Kraljevic Marko,a u sarejevu su srpsku decu davali lavavoma... alal vera, kako obrazujete omladinu, nije ni cudo sto su frustrirani kada saznaju istinu kada odu u svet...
Preporuke:
3
16
23 utorak, 08 novembar 2011 11:35
Za FUJ-a
Gospodin ocigledno ne poznaje taj''svet''(mislim da misli na zapadni svet?),cim se poziva na to kako ONI sve ionako znaju!!E sad mogu se sloziti da njihovi politicari i ljudi iz vojnog i obavestajnog vrha sve znaju!Elem zivim dovoljno dugo na tom zapadu da mogu tako nesto da tvrdim!Njihov narod veruje sve sto im se kaze na medijima,bez ikakve kriticnosti i razmisljanja!Bar velika vecina ljudi se tako ponasa i deluje na zapadu,njih ne interesuje sta se desava tamo negde,vec njihov dzep i novac!Veoma su autisticni,izolovani i vrlo sam retko sretao ljude od kojih sam mogao nesto interesantno ili originalno cuti,na zalost!Tako da vas molim da prestanete da budete kao vecina vasih zemljaka i da se ponasate pacteticno,i da vam je jedini argument u raspravi ''kako ste vi jadne zrtve,a Srbi su zli i agresori''...to nije argument,to je jadno!
Preporuke:
9
2
24 utorak, 08 novembar 2011 12:52
Milorad Bogdanović
Što god više istina izlazi na vidjelo, muslimane poturice sve više panika hvata. Ne hvata njih panika što Srbi zbore, nego što istinu govore njihovi režiseri bajke za punoljetnu djecu.
Preporuke:
8
3
25 utorak, 08 novembar 2011 13:57
Vojvoda Vojislav
@Fuj

Babini Muslimani su se borili protiv Alijinih Muslimana.Čovek i dalje čami u zatvoru.
Prema srpskoj istoriji boj se završio Pirovom pobedom ili nerešenim.Zbog turske okupacije boj se kasnije smatrao kao poraz,koji Srbi "slave" kao pobedu duhovnog nad materijalnim svetom i kao simbol otpora.
Što se tiče Marka Kraljevića,sam narod je to najbolje kazao:
„Kasno Marko na Kosovo stiže“.
Zvanična istorija uči da je bio turski vazal.
Te laži o lavovima su Srbi svesni.
Da li si ti svestan laži o 128.000 ubijenih i 30.000 silovanih,koje je Alija plasirao zapadnjacima 1992?
Ta cifra je do kraja rata narasla na 500.000 ubijenih Muslimana i 100.000 silovanih.

nije ni cudo sto su frustrirani kada saznaju istinu kada odu u svet..

Onako kako su neki muslimani bili frustrirani prikazivanjem par filmova u nordijskim zemljama,koji govore o medijskoj manipulaciji Zapada i prikrivanju zločina nad Srbima!?
Preporuke:
11
2
26 sreda, 09 novembar 2011 00:10
Adio
100 godina su srpski akademici lagali 100 generacija u bivsoj Jugi da je kosovska bitka bila pobjeda. I nasatvili bi da nije doslo do razvoja Intereta i brzog sirenja informacija. I poslije agresija na Bosnu i Hecegovinu isto se ponavlja.
Pisati ovdje je gubljenje vremena. Adio.
Preporuke:
3
9
27 sreda, 09 novembar 2011 16:24
Vojvoda Vojislav
@Adio

Zato će to "bošnjački" akademici ispraviti u narednih 100 g.
Zahvaljujući donacijama iz islamskih zemalja, kao i donacijama Fondacije Soroš, oni neće lagati i učiće vas "istinu" i samo "istinu".
Istorija srednjevekovne Bosne,po "Bošnjacima"(bez Srba naravno):
-Bosnu je prvi pomenuo vizantijski car i pisac Konstantin VII Porfirogenit u X vijeku(a ne Bosnu kao oblast u sastavu Srbije);
-Ban Mateja Ninoslav i njegovi ugovori sa Dubrovnikom, ali se prećutkuje da je u tim poveljama iz 1240. i 1249 g. ovaj vladar svoje podanike,
stanovnike Bosne, nazvao Srbima, a Dubrovčane Vlasima;
-Tvrtko I se 1377 g. krunisao za kralja u Milama kod Visokog(a ne u manastiru Mileševi);
-U srednjevekovnoj Bosni pisano je "bosančicom"(a ne srpskom ćirilicom na kojoj su sva dokumenta) i njome su napisani Čajničko i Miroslavljevo jevanđelje.
Internet je stvarno čudo,svašta se vidi,čuje i pročita...
A sad adio,a sad adio...
Preporuke:
4
1
28 četvrtak, 10 novembar 2011 23:31
Pedja Gazivoda
Ja se slazem sa osnovnim sentimentima pisca o nepravdi i namestaljki za Srbe. On medjutim pita zasto se cuti sa obe strane Drine. Ja svakako ne znam razlog ali mogu da pretpostavim: mozda ljudi cute jer su svesni jalavosti svakolike price. Naime ako je argument da je Srebrnica bila militarizovana, to opet ne stoji jer optuznica nije za napad na Srebrnicu vec za masakr nad stanovnistvom. Prema tome, u najmanju ruku, povika sa obe strane Drine je mogla ici samo u pravcu odgovornosti 'medjunarodnih mirovnjaka" politickoj i moralnoj a nikako u pravcu opravdanja ubijanja civila. A sto se tice te odgovornosti, da li ste zaista ozbiljni da ce to nekuda dovesti posebno kada Srpska strana nije potegla to pitanje 3 godine? Dakle u velikoj meri Srebrnica je politicki promasaj srpskog rukovodstva, promasaj koji je doveo do tragicnog kraja. Uskratite sistematski pravdu bilo kome i oteracete ga u ludilo. To je zapad hteo i postigao. Slicno je i sa Merkalama, reci ce vam da sustinski nije vazno odake
Preporuke:
0
3
29 petak, 11 novembar 2011 20:39
isak
Za moga profu Kecmana i vojvodu vladislava i ostale Serpske nacinalist.Profa se pita zasto su svi ignorisali ovog Japanca?Odgovor je jasan ko dan profo.Zato sto i ti i on a i svi Serbski nacionalisti uvjereni da duvate u Srbsku trubu a ono ispalo nije tako....Sve zabune do zabune za napaceni Srbski narod.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner